Обмін та Повернення

Відповідно до постанови Кабінету міністрів № 172 від 19 березня 1994 року про реалізацію окремих положень закону України "Про захист прав споживачів" продукти харчування з нормальними термінами придатності та належної якості обміну та поверненню не підлягають.

Повернення або обмін продуктів харчування можливий, якщо товар неналежної якості (бракований або зіпсований) або не той товар який ви замовляли.

При доставці ви можете перевірити комплектацію та якість товарів безпосередньо в присутності кур'єра. Товари, які з яких-небудь причин, не відповідають вашим очікуванням, ви маєте право залишити кур'єру. При цьому зменшивши суму замовлення на вартість не отриманого товару. Якщо замовлення було заздалегідь оплачено на карту, ми повернемо вам гроші не пізніше наступного дня після доставки.

Що робити, якщо ви виявили неякісний товар вже після отримання замовлення? По-перше, не хвилюйтеся. По-друге, зв'яжіться з нами за телефоном, вказаним на сайті. Зробіть фото проблеми і відправте нам на електронну пошту.

Оскільки ми працюємо тільки зі свіжими товарами, а також перевіряємо їх при збиранні замовлень, то просимо вас перевіряти замовлення при отриманні або протягом 2 годин після факту передачі товару Вам в руки.

Якщо Ви отримали продукцію неналежної якості - ми зобов'язуємося повернути кошти або обміняти товар на належний. Якщо продукція зберігалася вами протягом більш тривалого терміну, такі звернення зі скаргами ми будемо розглядати в індивідуальному порядку.

УВАГА: Ми не можемо бути впевнені в дотриманні умов зберігання продуктів після доставки замовлення. Тому претензії щодо якості приймаються тільки протягом 2 годин з моменту доставки.

Після узгодження обґрунтованої претензії, не пізніше, ніж на наступний день, ми повернемо вам кошти або замінимо проблемний товар.